REKLAMA

co słychać w styczniu?

Nadeszła pora na podsumowanie stycznia, był to zdecydowanie miesiąc testowy. Pierwsze dwa tygodnie minęły mi na wdrażaniu nowej diety i ,,oswajaniu się " z siłownią.

Dieta

 Po tym czasie zdecydowanie stwierdziłam, że powrót do pieczywa i makaronu, który zaproponowała mi w planie żywieniowym dietetyczka okazał się totalnym niewypałem. Nie ważne, czy ciemny czy jasny, czy z najlepszej mąki, brzuch po tych produktach wyglądał jak balonik. Zrezygnowanie ze śniadaniowej owsianki też nie było dobrym pomysłem, w pracy strasznie szybko robiłam się głodna. Więc plan od dietetyka został mocno zmodyfikowany.

Najlepszy produkt/danie miesiąca

Zdecydowanie brokuł. Nie ważne czy z kaszą, ryżem, czy na początku z makaronem to on królował na moim talerzu.

Przykładowy posiłek

Śniadanie

Posiłek

ilość

kcal

białko [g]

węglowodany [g]

tłuszcze [g]

Posiłek

nr 1 6:00

Produkty

b.d.

711

30

107

17

Płatki owsiane

g

220

7

38

4

Mleko świeże 2% 

g

56

3

5

2

Miód pszczeli

g

81

0

20

0

Ser twarogowy półtłusty

g

106

15

3

4

Rodzynki suszone

g

166

1

39

0

Dynia, pestki

g

82

4

2

7

Plan treningowy

Tu na początku panowała straszna samowolka na szczęście wszystko się ustabilizowało. Początkowo siłownia była bardzo chaotyczna i wykonywałam tam większość ćwiczeń. Zważając jedna na zalecenia fizjo i moje bolące kolana niektóre ćwiczenia przeniosłam do domu. Nie łatwo jest ćwiczyć, gdy wszędzie nad głową wisi masa zakazów, nie rób przysiadów, wypadów, uważaj na kolana. Zestawy A,B i C to plan, który zapożyczyłam od Fitblogerki (mam nadzieję, że nie jesteś zła:) niektóre ćwiczenia musiałam wyeliminować ze względu na kolana.

Joga

Joga

Joga

W

W

Joga

Siłownia

Joga

Joga

Siłownia

Joga

Siłownia

Joga

W

Zestaw A

Siłownia

Joga

Cardio

Zestaw B

Siłownia

Joga

Cardio

Zestaw C

Siłownia

W

Zestaw A

Joga

Cardio

Zestaw B

Siłownia

Joga

Cardio

Zestaw C

Siłownia

Joga

Cardio

         

     

Ulubione ćwiczenie

Nie musiałam długo się zastanawiać, padło na wymach nóg. Wykonywałam je zawsze na siłowni przy bramie z niewielkim obciążeniem.

Inne

Dietetyczka uświadomiła mi, jak mało białka dostarczam do swojego organizmu, dodatkowo również fakt iż mój bilans kaloryczny jest o wiele mniejszy niż być powinien. Dlatego polecam obliczenie swojego zapotrzebowania kalorycznego. Nie namawiam tutaj nikogo do liczenia kalorii, sama tego nie lubię, ale takie sprawdzenie może pokazać czego brakuje w naszej diecie.

0 komentarze:

Copyright © 2012 A co tyjesz