REKLAMA

Co tam u mons ?

Hejo  ♥

Więc tak, wiem, ze w środę miałam napisać dla was jakiś post tematyczny ale postanowiłam to przełożyć na inny termin. W środę w nocy bardzo źle się poczułam i leżę w łóżku do tej pory. Do dzisiejszej nocy miałam graczkę praktycznie co parę godzin. Ale już jest okej. Nie boli mnie brzuch, nie mam gorączki i jest fajnie tylko jeszcze muszę leżeć i zbierać siły bo jak wstaję na nogi to czuję takie przyciąganie do łóżka. Mam nadzieję, że jutro wstanę na nogi bez większego problemu. We wtorek Oliv już leci do Meksyku, więc muszę szybko wyzdrowieć i się z nią jakoś pożegnać, bo nie będę jej widziała, aż do 25 sierpnia >.< No niestety tak to jest ale dam radę :) Od tego cholernego leżenie bolą mnie już wszystkie kości ciężko mi wyprostować nogi bo kolana tak mi się zastały że prostowanie ich sprawia mi ból a o bólu pleców już wolę nie wspominać. Przez te trzy dni leżenia obejrzałam już chyba wszystkie możliwe odcinki ukrytej prawdy, trudnych spraw, dlaczego ja ? , sądu rodzinnego i takich innych różnych serialików. Teraz mama pojechała po siostrę odebrać ją ze stacji bo wraca ze szkoły, więc zaraz się z nią zobaczę. Wczoraj u mnie była taka wichura i nawet chwilami padał deszcz, że dzisiaj jadąc z mamą do lekarza zobaczyłam pełno drzew wyrwanych razem z korzeniami, a o połamanych gałęziach leżących przy drodze już wolę nie wspominać. Bardzo dziękuję Oliwii i Tomkowi za to, że tak się o mnie troszczą i codziennie piszą mi jak się czuję i próbują mnie rozbawić żebym tylko nie myślała o tej chorobie. Wiecie jak to jest, że zawsze jak jest się chorym nikogo nie obrzydzać i się zwraca to ma się mega ochotę na wszystko do jedzenia co zobaczymy ? Mam tak właśnie teraz, mam nadzieję, że już jutro będę mogła zjeść chociaż jedną truskawkę albo coś innego na co przyjdzie mi ochota.

Okej więc nie będę już was zanudzać kończę papa ♥

A już niebawem jak tylko porobię kilka zdjęć zrobię post o planach na wakacje tak jak chcieliście. A co tam u was ciekawego ?  

0 komentarze:

Copyright © 2012 A co tyjesz