REKLAMA

Dzisiejszy dzień był bardzo fajny

Hej kochani <---->

Dzisiejszy dzień był bardzo fajny,moim zdanie.Dlaczego?

Okej opowiem ale i tak nikt nie przeczyta bo ta notka trochę długa będzie.

Pomijam już poranek,po śniadaniu zaczełam robić z mamą rogaliki,trwało to z 2 godziny,po zrobieniu rogalików wysprzątałam całą górę.Na obiad miałam grila.Wysprzątałam tacie samochód i dostałam za to 50 zł.Jakoś o 17:00 pojechałam do miasta kupiłam sobie lody na zapas,a za pieniądze które dostałam jeansy,pokaże wam niebawem.Ej,no przecieć miałam wam nie zanudzać.

W dalszym ciągu pracuje nad wyglądem bloga,bo nie jest on jeszcze idealny.

Ostatnio Kinga zrobiła i wysłała mi 3 nagłówki za co BARDZO JEJ DZIĘKUJE,a wy musicie pomóc mi wybrać,który z nich ustawić?A jak ktoś by mi zrobił nagłówek,to się nie obrażę.

                                        1.....................................................................................

2........................................................................................

                                          3................................................................................

Przypominam,że jeśli ktoś chciałby zrobić mi kartkę z moim imieniem to proszę,więcej o tym w poprzedniej notce.

Dzisiaj już wysłałam zdjęcia Kindze i Weronice,i jak mogą być?

   A to dla Julii bo tak chciała <333

Jeśli,ktoś chciałby abym zrobiła mu taką karteczkę,to może napisać tu lub na e-mail chętnie zrobię

NA KOLOROWA ZAZNACZYŁAM PYTANIA I INFORMACJE SKIEROWANE DO WAS

I dziękuje za aż,17 komentarzy pod poprzednim postem dla mnie to dużo,i nawet Wiśka skomentowała,Jaram się <333 Jesteście kochani,oby tak dalej.Bardzo mnie motywujecie <333

0 komentarze:

Copyright © 2012 A co tyjesz